celineoldstrands

Alla inlägg den 3 september 2012

Av celine oldstrand - 3 september 2012 22:20

Har pluggat ikväll ridit också det gick bra synd att jag bara hade så ont i magen usch, aja skola imorgon hihi, jag ska sova nu puss :-*
Imorgon ska jag rida speed x så som jag längtat
Godnatt

Av celine oldstrand - 3 september 2012 17:12

Hejjsan, idag blir de rida fanta & patricia följde mig hem från skolan & de första vi gjorde var att plugga engelska & matte men jag kollade bara igenom gloserna och fixade något som jag inte kommer ihåg hahah

nu ska jag äta lax & potatis sen ska jag gå och rida ..

jag MÅSTE hinna rida nu och så hinna andra saker..

på tisdagar ska ju jag börja rida speed med Linnea eller alexa hoppas båda för jag älskar dom haha såå underbara.

aja nu ska jag äta sen rider jag runt övre kaxås o sen typ någon annan stans men nu ska jag gå haha hejdåå :)


 

sweet påånis !

Ovido - Quiz & Flashcards