celineoldstrands

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2012

herreguuuud ta det lungt..

Av celine oldstrand - 2 oktober 2012 11:24

Som ni vet har jag ju fått kommentarer om att jag rider med för skarpt bett, men asså hallå, jag sa att jag skulle lägga upp en film elller bild på när jag rider med tre delat eller med typ rakt bett, men herregud jag kan inte göra det varje gång jag rider för jag har ju liksom ingen som går och leder mig och kan filma när jag rider jämt ?!?

Jag börar bli lite småtrött på att du ha eller  / hon kommenterar min blogg och inte skriver vad du heter eller någonting ?

och sitter liksom och påpekar min ridning från detalj till detalj men SNÄLLA sluta läs min blogg om du bara ska kommentera och påpeka , jag orkar inte med det ?!?

och om du tycker jag rider på för skarpt bett så vafan är de mitt problem ?!?

bra att du är så himla bra då !!

jag tröttar faktiskt också , SKÄRPNING vissa av er bloggläsare beter er som några jävla barnungar ,

JAG kan OCKSÅ tröttna .

 

TACK TILL ER FINA OCH FUCK U HATER´S

 
 
Malin

Malin

2 oktober 2012 17:04

helt rätt céline du rider på de bettet som du gillar och som fanta gillar och som funkar och ingen kan bestämma över dig om vad du ska rida med eller inte... du vet bäst för din häst och så ska man tänka på säkerhet med =)=)

http://malinanderssons.blogspot.com

celine oldstrand

2 oktober 2012 17:28

ja precis , tack för stödet ! (: (:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av celine oldstrand - 7 oktober 2012 16:57

 BLOGGEN FLYTTAD BLOGGEN FLYTTAD VIKTIGT MEDD.   WWW.CELINEOLDSTRANDS.BLOGG.SE   checkaa in ! puss o kram   www.celineoldstrands.blogg.se    www.celineoldstrands.blogg.se KLICKA HÄR       KOMIGEN DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...

Av celine oldstrand - 6 oktober 2012 19:10

hejhej bloggen förlåt för dålig uppdatering men asså shit jag har feber och sjuuuukt ont i huvudet dock skulle jag med till sundsvall i helgen på tävling men mitt huvud gör såå ont.. ikväll blir de mycket mys och så + att jag ska ha godis JAG MÅÅÅS...

Av celine oldstrand - 4 oktober 2012 21:26


EN FRÅGA JAG GLÖMDE :)    

Av celine oldstrand - 4 oktober 2012 20:47


HAHAH CEPE MEN ENDÅÅÅÅÅÅ 

Av celine oldstrand - 4 oktober 2012 19:50

hejjhejj , ikväll kom jag ju på att SHIIIIT FAN jag måste ju ut och rida ! hahah klockan 6 men iaf mamma hämtade mig sen så jag slapp gå i mörkret tack! vill ni ha svaren till frågestunden så får ni dom nu       SVAREN TILL FRÅGESTUNDEN :...

Presentation


ni kan även följa mej och mina 2 vänner på www.offerdalsryttarna.bloggplatsen.se :D
kommentera& fråga :D

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards