celineoldstrands

Alla inlägg under april 2012

Av celine oldstrand - 29 april 2012 18:07

bloggar mera sen JAG LOVAR.

red idag och det gick bra hoppade även lite barbacka heh

bilder får ni sen :D

Av celine oldstrand - 27 april 2012 20:03

27 april 2012


 


Ridtestet2012!


Inledning


Har du ridit…
[x ]A-ponny
[x] B-ponny
[x] C-ponny
[x] D-ponny
[x] Liten storhäst
[x] Storhäst
[x] Islandshäst


Har du töltat? Nej
Har du ridit pass? nej
Vilken är din favorithäst? Vettan, pållan , starlight
Vilken färg är det på dina ridbyxor? mörkblå svart
Har du egen häst? aa
Har du haft egen häst? Ja
Har du haft en häst på foder? Ja
Har du en medryttarhäst/sköthäst? Nej
Har du haft en medryttarhäst/sköthäst? Ja
Rider du i ridstövlar, shortchaps eller ridskor? Ridskor ridstövlar


Hoppning


Höjder
Vad är det högsta som du hoppat? 115
Vad är det högsta som du tävlat? inte tävlat riktigt meeeeeen snart :)

Högsta oxern? 1 m
Högsta räcket? 115
Vilken är den största hästen du hoppat? starlight
Och den minsta? happy

Hinder
Du har hoppat...
[x] Räcke
[x] Oxer
[x] Vattenmatta
[x] Mur/Murmatta
[x] Bank
[x] Trippelbarr
[x] Hemmagjorda hinder
[x] Stock
[] Solfjäder
[x] Studs
[ ] Kombination med ett galoppsprång
[x] Kombination med två galoppsprång

Tävling
Har du tävlat hoppning? nej men p&j snart :)
Har du ridit blåbärshoppning/ridskolehoppning/ klubbhoppning? ..

Har du vunnit en hopptävling? Nej
Har du kommit tvåa? Nej
Har du kommit tre? Nej
Har du kommit fyra? nää
Har du blivit utesluten? nää
Har du blivit felfri? Ja på p&j
Har du någon rosett hemma? Japp
Har du tävlat hoppning i lag? Nej
Hur gammal var du när du tävlade hoppning första gången? första p&j 1 år sen
Vilken häst satt du på? fanta
Tävlar du hoppning i kavaj? Nej

Annat
Vilken häst hoppar du helst? FANTA
Vilken häst avskyr du att hoppa? Ingen
Vad är dina mål i hoppningen? hoppa en bana i L:c med fantis :)

Dressyr

Nivåer/Höjder
Vad är det svåraste programet du ridit? Vet ej
Vad är det svåraste du tävlat? Ingen
Vilken är den största hästen du ridit dressyr på? fanta
Och den minsta? happy


Övningar
Du har ridit...
[x] Skritt
[x] Trav
[x] Galopp
[x] Skänkelvikning/sidvertsrörelse
[x] Öppna
[x] Sluta
[/] Piaff
[ ] Passage
[ ] Galoppiruett
[x] Samlad galopp
[x] Ökad galopp

Tävling
Har du tävlat dressyr? Nej
Har du ridit lingondressyr/ridskoledressyr? Inget
Har du vunnit en dressyrtävling? Nej
Har du kommit tvåa? Nej
Har du kommit trea? Nej
Har du blivit utesluten? Nej
Har du någon rosett hemma? Nej
Har du tävlat dressyr i lag? Nej
Hur gammal var du när du tävlade dressyr första gången? Har inte tävlat
Vilken häst satt du på?
Tävlar du dressyr i kavaj? Nej


Annat
Vilken häst rider du helst? FANTA
Vilken häst avskyr du att rida dressyr på? Ingen
Vad är dina mål i dressyren? inge planerat

Av celine oldstrand - 17 april 2012 22:19

hejhej nu är pannbandet klart  :')

VAD TYCKER NI ?

 

  Klart :)

ps nagellacket sitter BÄTTRE om ni har genomskinligt på också :)

VAD TYCKER DU ?

Av celine oldstrand - 17 april 2012 21:43

helloooo.

jag är kär ..

aa ah det är jag (:

kvällen kommer bestå av att måla ett pannband med nagellack tydligen skulle de bli snyggt?

Har du målat ditt pannband med nagellack någon gång? , funkade det?

tydligen skulle det vara lätt att ta bort också ?

kan man ju byta liksom till outfiten ganska najs va? :)

många frågor hit o dit frååån mig till er då.

idag har jag varit på skolan ,

den var inte jobbig utan sjuuukt seg.

jag känner att jag typ klagar helaaa tiden ska sluta me det haha:)

vad har ni gjort idag ?

själv har jag varit på skolan o så.

fick reda på ett prov också ..

1 i från godkänt lite sumpigt men det blev inte omprooooov yees :)

 Yadayaaada nu ska jag dra för nu ska jag fixa lite  

bilder sen ?

SÅÅÅÅÅKLART :)


  

ska tänka på de :)

/// celineoldstraaaaaaaaaaaaaaaands hare naaaaaaaaaajs !

Av celine oldstrand - 16 april 2012 14:06

hejhej

precis kommit hem från stan .

skönt om jag säger det !

mina köp idag :'D

 

Lime Tuggummi 18 :-

kavaj 299:-

skin jacka 399  :-

strup topp 59 :-

skor som jag tänkte ha hemma som jag bara kan slänga på mig 99 :-

 

först var jag på sjukhuset till klockan halv 10 ..

pratade med en läkare om medecin men verkar inte som om vi kom fram till någonting hah

sen släppte mamma av mig på stan och jag gick runt och kollade lite grann :')

snart ska jag ut o gå och efter det ska vi åka och vaccinera fantis ☺ ♥

klocka

sen så vet jag inte vad kvällen kommer bjuda på.

jag hatar att gå på stan när det är kallt usch

diss påå

men bilder kommer sen alltså sorry men orkar inte just nu ladda upp dom alltså :')

 

men nästa inlääääägg blir JAG DISSAR O HISSAR :'d


Av celine oldstrand - 12 april 2012 20:56

lägger mig och kollar på bigbrother för jag och monica har varit ute och gått med ungarna

jonathan fyller 2 idag grattis till han :D

och samuel är 1 månad idag

sööööööööööötnossss han är

lovehim .

små fingrar små tår awwwwwwww man blir jue såld på han finfinfinast han ärrrr.

men nu hörs vi senare jag är såååååååååå SEG.

väntar på sandra o amanda och snart ska jag pierca mig fuck fuck jag kmr dööööööööööööö.

 bild sen kanske ?'

Yees men ska lista ut vart jag ska pierca mig öronen ? naveln ? fuck neeeeeeeeeeej

kanske öronen app ja det blire tror jag ...

men hade bra för det ska jag.

 

 blogga sen  jaaaaaaaa vilken deal

haaa de bra !

gammal bild men det får duga haaaaaaaaaaaa de. 

Av celine oldstrand - 12 april 2012 16:33

hejhej

varit o ridit med sandra cherie och noelle:)

men sen tog jag lite i trav oh senare gallop hon vad UNDERBAR.

noelle är här och jag tänkte även snart gå ner till samuel oooh vill bara hålla honom mååå han är typ 3 veckor o såååååååååå söt.

men imorgon ska jag rida men ta det väldigt lugnt kanske skritta till åflo eller någonting :)

bloggar faktiskt väldigt mycket mera nu ändååå.

vill ni veta en sak jag ska PIERCA mig meeeeeen vart ?

help mee ?

kommentera vart ni tycker jag ska pierca mig ?

KOMMENTERA PLEASE ska ju göra det snart sååå VART ?

men iaf hade bra för nu ska jag käka lite mat

älskar er.

fuck it jag har ätit tårta idag men ska ut och gå snart ha det braaaa <3

Ovido - Quiz & Flashcards