celineoldstrands

Alla inlägg under maj 2012

Av celine oldstrand - 31 maj 2012 21:18

syster kommer snart från jobbet o vi ska fira min dag ett litet tag

imorgon blir det underbara saker.


Ilove you and i could never live a week whitout you.


höres imorgon ?

om jag är lika snabb på morgonen så looooovar jag det thihi !

.

Av celine oldstrand - 31 maj 2012 07:09

tretton år idag


Av celine oldstrand - 30 maj 2012 16:44

min ponny står hemma på gården nu och har det mysigt efter en ridtur (':

 
Av celine oldstrand - 30 maj 2012 14:02

chaaaaa.

slutade halv 2 idag kom nyss hem , sitter och käkar o ska snart ut och rida när red jag sist ? :o

jajust igår hahah.

men tog det grymt lungt skrittade ut i ungefär 35 ´min, men ídag ska vi ta gallopstigen så hon kommer vara pigg.

imorgon är det idrottsDM men jag ska inte vara med åker och tittar med underbara folk,

<3

idag var det klassikern johanna cyklade på 45 min (y)

jag fick däremot inte vara med sunkigt,

nu ska jag rida uppdaterar mera sen puss o hej :* <3

 

haha söt (y) 

saknar min galna ponny ! <3 

Av celine oldstrand - 30 maj 2012 07:07

chaaa.

igår hade jag den känslan raka av ena halvan av skallen men mina vänner övertalade mig att inte göra det ,puh,

idag ÄLSKAR jag mitt hår som det ser ut och vill bara ha det lite längre.

idag ser frillan ut att den är inbackad men jag är såååååååååå nära att gå med keps.

åh men någon annan dag nu ska jag fixa i ordning mig och kolla ska jag ta med shorts för säkerhetensskull ? :o

eller ska jag skita idet.?

men men vi ses sen ,

vill ni ha bild på håret idag ?

det kommer ni fåååååååååå (':

Av celine oldstrand - 29 maj 2012 20:41

hejhej.

vad gör ni då ? (':

själv sitter jag och kollar på datan har ingenting att göra , sjukt tråkigt.

ni kan väll vara social nerå men på fredag så kommer jag vara med eric sen vet jag typ inge mer.

as trött e jag men skitsamma .

anna gör mig social nu på facebook.

ha det bra (':

eller vadå alltså nu har jag fått kristians bästa låt i huvudet haha

låt o låt vet jag inte men iaf sök på youtube på

chicken song 10 hours på typ hönan eller vad det är haha ..

men iaf hade bra för nu blir det 112 på liv och död (:

längtar till alla tävlingar . 

iaf dom jag har pratat med mamma om nu är.

ås tävling i september

sen näset men då är det bara L:C det minsta men jag vet inte..

sen våran tävling hihi

torsdagen en L:D såååååååååååå sjukt taggad jag lovar !! :D

 

 

Av celine oldstrand - 29 maj 2012 18:00

kände att jag inte ville rida idag själv höll jag på ramla bort,

ni vet ju om ni kommenterar så får ni en LÄNK !

kör med den stilen och plus att jag vill ha lite tips på bloggar blir så less på läsa samma så har ni några bloggar ? :'D

aja ska leta vidare och leva livet.

bloggar sen såååå klart.

hadebra ! (':

Av celine oldstrand - 29 maj 2012 16:09

sjukaste jag sett på länge..

 

chacha bloggen kan inge mer än säga det sjukaste jag sätt på länge.

sorry.

kom nyss hem , skrev lite med eric på facebook, stackarn har ju tappat telefonen i en hink med vatten :s

synd om han hah (y)

ska rida snart o ska väll äta först.. (':

torsdag är jag tretton åååår.

sjukt najs, ska också till krokom och kolla näer han tävlar.

sötttt !

iaf snart är min data klar men nu bloggar jag från syster och hon har typ inga bilder men iaf imorgon så är det klassikern men jag får ju inte ens vara med åh:7

men skit samma jag ska ju cykla till änge någon dag men iaf vill ni veta att mitt liv är på topp just nu !

 

du hjälpte mig , allt blev bra ,

jag älskar dig.

<3


bjussar på en gammal biiild.

hade bra kanske bloggning efter maten eller stallet ?

såååååååå klart :*  

 

Ovido - Quiz & Flashcards