celineoldstrands

Alla inlägg under januari 2012

Av celine oldstrand - 24 januari 2012 13:20

hej jag fick en fråga av alva heter hon

hon frågade om jag kan göra en videoblogg ,

jo visst kan jag det men ni får ett senare i dag eller kväll om det går då :')

hejjdåå

/ celineoldstrand.

Av celine oldstrand - 24 januari 2012 13:14


prov inlägg

Av celine oldstrand - 24 januari 2012 09:53

hurra nu har jag fått bra statistik fortsätt läsa vettja nu ska vi bara fixa så jag kan ägga upp bildeR:*D

blir ett litet inlägg nuuu

hemma från skolan idag det är faktsiskt väldigt bra och sköönt

måste plugga glosor , matte ovs,

orkar däremot inte ligga efter som jag var i 4 haha

då orkade jag inte typ någonting

nu i 6an så har vi nationella prov och dom vill jag verkligen klara !

orkar inte ha massa fel och inte bry sig ,

7an kommer bli ett tooppen åroch jag ska verkligen plugga och satsa då:'P

nu kommer folk  tycka ag är störd men om jag söker få fordon tex då får jag ju liksom körkort och sånt snabbare,

sen kan jag ju pluggatyp med hästar fattar ni:*d

nejj men det är ju inte så kul att prata  om skolan nu hahah


jag var hemma från skolan ídag för att mamma inte vill att jag blöder näsblod ..

jag vill ju rida och så eller vad tycker ni men jag måste ju helt enkelt ta det chill

om jag rider så blir det gallopövningar eller bara rida ut och hon får vara helt galen söt!

nej men jag tänkte lägga mig och läsa lite bloggar:')

hade gött pch komigen att va inte rädd att fråga jag bits inte!

däremot har jag mycket vilja om att ni ska kommentera!

 

Av celine oldstrand - 23 januari 2012 15:20

hejsan bloggen   

 

jaa som inte alla vet så har jag en blödar sjukdom som inte är FARLIGT!

Om ni inte vet varför jag åkte hem idag  så vare att jag blödde näsblod och jag tog medecin men det hjälpte inte, senare fick jag och mamma åka ner till hälsocentralen och få en annan medecin så den har hjälpt :')

det kan vara så att jom jag ramlar av hästen så kan jag blöda innifrån och måste där med kollas upp .

jag lever normalt och tänker inte på att det är farligt :)

det ända är att ni inte typ får slå mig som ni inte brukar göra heller men jaja ni fattar :')

blödarsjukdomen heter wonwillenbrant faktor 8 om ni vill läsa mera om den :')

kommentera gärna och ställ frågor om ni vill veta något mer om den :')

 

 

 

// en helt vanlig tjej celineoldstrand.


Av celine oldstrand - 22 januari 2012 18:33

JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIGJAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIGJAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAJAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIGälskar R DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIGJAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIGJAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIGJAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG

hur många gånger ska jag säga det inse !


börjar blogga riktigt nuu !

 red fanta idag gick super hoppas det börjar funka nu :')

Av celine oldstrand - 12 januari 2012 19:53

asså herregud ,

jag byter blogg hela tiden :'(

men jag kommer SÅKLART uppdatera mera på

www.jece.bloggplatsen.se

kommentera där också !

komigen bara:'D

nu ska jag FÖRSÖKA klara av 2 bloggar samtidigt hah !

önska mig lycka till :')

förresten så i den här bloggen kommer det mest handla om ¨minhäst¨

så johanna inte tröttnar på mig , i den andra haha

men i den hära min EGNA blogg kommer jag  alltid vara mig själv ,

meeeeeeeeeeeen hoppas ni läser nuuu snälla ,

kommentera nu jävla kul det kmr bli det hära asså nu måste vi måste  vara possitiva !   

kommentera ställ frågor och följ meeee !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ni kan även följa mej och mina 2 vänner på www.offerdalsryttarna.bloggplatsen.se :D
kommentera& fråga :D

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards