celineoldstrands

Alla inlägg under augusti 2012

Av celine oldstrand - 31 augusti 2012 23:41

Imorgon bloggar jag:;

Av celine oldstrand - 30 augusti 2012 21:22

hejhej.. när jag tänker efter så kommer jag på att jag har världens bästa vänner.

vänner som verkligen ställer upp i vårt & torrt.

jag älskar verkligen er, våran "nya " klass de känns som vi verkligen känner varandra as bra på liksom bara en vecka?

så jävla härligt , även om jag har gått igenom sjukt hårda saker så om jag bara känner för att snacka så vet jag att jag har mina fina vänner.

min morfar sköt sej ju själv med en älgstudsare men hur vet jag inte , eller jo nu vet jag för jag frågade min vän & fick svar direkt en som skjuter med sånt ?

as bra, både nya & gamla vänner vet inte hur jag ska förklara men vi är så jävla bäääst !


7an, änge skola sååååååå jävla hård ! :*


- jag älskar er .♥

 

nu ska jag äta o sen sova , gonatt pussss:*



Av celine oldstrand - 30 augusti 2012 15:46

tja lovers and haters, hemma från en sån sjukt rolig dag & en natt ahah fattar inte vad jag skrev, kunde inte blogga för att jag hade inte batteri i mobilen sunkigt va ?

ja precis, nu är jag hemma & jag kan blogga lite mera hihi ledig i morron & sen så är jag ledig i morron tills på måndag, nu ska jag äta hos farmor o sååååånt :)

bloggar mer sen :)

herrå <3

  pusssssss:*

Av celine oldstrand - 28 augusti 2012 07:16

hejj förlåt för dålig uppdatering men jag bloggar mera på bussen tror jag om jag inte sitter med något skojsigt folk, jag måste gå nu och fixa klart mig lite måste gå till bussen klockan halv haha hejjdå !


ps ni vet ju hur seg jag är hahah

Av celine oldstrand - 27 augusti 2012 19:50

Hej, sitter och kollar på fotboll ja bloggar sen fryser som fan. Skolan gick bra och det var riktigt bra !

Av celine oldstrand - 26 augusti 2012 20:27

hejhej, ni vill ju kanske veta lite saker som hände där då ? :) ,

jag klev upp 3 halv fyra i natt & satt mig och åt nudlar och gjorde i ordning mig sen så åkte jag till emma och vi gjorde i ordning hästarna lastade och DROG IVÄG MOHAHAH

nej jag somnade faktiskt i bilen och sov nån timme as skönt , sen var vi äntligen framme och då så anmälde vi mig och sen gick jag banan den var faktiskt ganska lätt 8 hinder sisådär , jag kom ihåg den hah.

-Min största dröm har alltid varit att få tävla och nolla & få en rosett.

allt gick som smörj nollade och när jag kom ut från banan grinade jag faktiskt JAG GRINADE AV REN LYCKA !

senhar jag typ inte ätit någon idag jag har levt på hopp hihi :),

NUUU ska jag sova for de är skola imorgon och jag klev upp as tidigt, men iaf GODNATT BLOGGAR MER IMORGON PÅ BUSSEN :**** <3

 

fäller en tår när jag ser bilden.. ! <3

Av celine oldstrand - 26 augusti 2012 14:53

Bloggar sen åker från matfors , tack så mycket för att jag fick rida laget , STANNADE DOCK UT MIG PÅ FJÄRDE HINDRET MEN VAD GÖR DET NÄR MAN HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER SOM STÖTTAR EN HELA TIDEN, pusss!!!!
Älskling jag älskar er!! Pusss Babe <3

Av celine oldstrand - 26 augusti 2012 09:54

Nollande 70 nu rider jag laget nästa! <3

Ovido - Quiz & Flashcards