celineoldstrands

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2012

hur ska jag beskriva..

Av celine oldstrand - 30 augusti 2012 21:22

hejhej.. när jag tänker efter så kommer jag på att jag har världens bästa vänner.

vänner som verkligen ställer upp i vårt & torrt.

jag älskar verkligen er, våran "nya " klass de känns som vi verkligen känner varandra as bra på liksom bara en vecka?

så jävla härligt , även om jag har gått igenom sjukt hårda saker så om jag bara känner för att snacka så vet jag att jag har mina fina vänner.

min morfar sköt sej ju själv med en älgstudsare men hur vet jag inte , eller jo nu vet jag för jag frågade min vän & fick svar direkt en som skjuter med sånt ?

as bra, både nya & gamla vänner vet inte hur jag ska förklara men vi är så jävla bäääst !


7an, änge skola sååååååå jävla hård ! :*


- jag älskar er .♥

 

nu ska jag äta o sen sova , gonatt pussss:*



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av celine oldstrand - 7 oktober 2012 16:57

 BLOGGEN FLYTTAD BLOGGEN FLYTTAD VIKTIGT MEDD.   WWW.CELINEOLDSTRANDS.BLOGG.SE   checkaa in ! puss o kram   www.celineoldstrands.blogg.se    www.celineoldstrands.blogg.se KLICKA HÄR       KOMIGEN DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...

Av celine oldstrand - 6 oktober 2012 19:10

hejhej bloggen förlåt för dålig uppdatering men asså shit jag har feber och sjuuuukt ont i huvudet dock skulle jag med till sundsvall i helgen på tävling men mitt huvud gör såå ont.. ikväll blir de mycket mys och så + att jag ska ha godis JAG MÅÅÅS...

Av celine oldstrand - 4 oktober 2012 21:26


EN FRÅGA JAG GLÖMDE :)    

Av celine oldstrand - 4 oktober 2012 20:47


HAHAH CEPE MEN ENDÅÅÅÅÅÅ 

Av celine oldstrand - 4 oktober 2012 19:50

hejjhejj , ikväll kom jag ju på att SHIIIIT FAN jag måste ju ut och rida ! hahah klockan 6 men iaf mamma hämtade mig sen så jag slapp gå i mörkret tack! vill ni ha svaren till frågestunden så får ni dom nu       SVAREN TILL FRÅGESTUNDEN :...

Ovido - Quiz & Flashcards