celineoldstrands

Alla inlägg under mars 2012

Av celine oldstrand - 29 mars 2012 21:26

hemma nu har tränat pluggat & duschat.

 

rubriken säger allt åkte hem från staden helnöjd.

tog hem ett par

jeans

bikini

ridskor

JW ridbyxor

hästgodis

och ett jävla bra humör ;)

mitt liv är så bra nu .

7 veckor sen 49 dagar sen min saknade vincent i försvann i en tragisk skoterolycka saknar dig. <3

tog spruta ídaag fy fan vad ont det gjorde alltså.

ehmen orkar inte skriva skirver i morgon puss oh hej ;) <3

 

Av celine oldstrand - 29 mars 2012 15:28

Hej hej just nu är jag på stan sa jag tänkte blogga lite , fryser om fingrarna sjukt och har köpt en bikini och ett par jeans , iaf skolan har gått bra sjukt bra ;-) På lördag åker jag te staden med Johanna och kolla på skidor :-)Är på väg till bilen och så ska vi till Lillänge sen till häst är bäst. Först hade jag matte prov gick sådär tror jag , sen så hade jag kurator tid sen när jag var klar sen så har det inte hänt så mycket åkte ju till stan men nu ska jag kolla på lite ridstövlar och ett par skor . Sen så har jag inte haft blogglust men nu orkar jag inte skriva längre haha bloggar sen puss !

Av celine oldstrand - 27 mars 2012 20:22

hej, 

imorgon ska jag åka till stan efter skolan ,

och åka till häst e bäst..

och gå på stan det jag ska kolla på imorgon är

bakskydd

ridstövlar

bikini o lite annat smått & goooott :)


happy day and i love it.

i cant stop my feelings for you.

 

ikväll bloggar jag om jag orkar :')

 

 

ses snart :)


Av celine oldstrand - 26 mars 2012 20:43

när jag bara tänker på dig så blir jag glad.

tankarna bara går runt i mitt huvve herregud jag är så lycklig !   

 

varit till stallet och tränat men imorgon ska jag rida och på onsdag ska jag åka in och köpa ett par ridstövlar på hästebäst om jag hittar några

 

gooooooodbye tretorn.

lägger mig o kollar på elsasvärld

www.tv3.se/elasvarld

men iaf jag ska kolla på tv & fixa lite saker men vi kan ju höras imorgon bloggar när jag vaknar & så.

men nu är jag lite små less på datan jaaa just ska kolla på tradera på något roligt ha så roligt;)

sakna och älska dig ! 

//ceeeeeeeeeeeeline

 

 

 

 

fanta för ett tag sen älskardig fina häst. <3

Av celine oldstrand - 26 mars 2012 16:33

varit i trillevallen & åkt skidor saknat diig.

men jag har två bilder oh bjuda på

glada kristian som vanligt då ;)

    jag oh johanna;)

vädret var ju inte så kul iaf hehe.

alltså jag har ju glömt en sak nästa helg ska vi äntligen flytta;)

i ösd alltså.

men vi kommer ju fortfarande bo kvar i den här hålan MEN istan har vi fått en ny renoverad lägenhet mooha

lite skönt eller vadå .

helgen kommer bli väldigt sköööööön eller najs iaf ;)

En dag ska jag te åre o andra wången hur skönt kommer inte det va tex ?   ;)

men nu ska jag dra och vara med diana men vi kanske ska på träning i kväll får se men iaf ikväll beställer jag ridbyxorna heheh och det blir . . . . . .  . . . . Dom svarta med mitt namn huhuhuh:)

kommer bli grymt : )

///cellliiiiiineoldstrand..:)

Av celine oldstrand - 25 mars 2012 21:56

Hej

kvällen har spenderats med en låååång dusch o städa garderoben

slängde också två sopsäckar med kläder heheh.

men iaf nu vet jag inte vad jag ska göra men kolla på film också.

körde intervaller upp för en lägda fett jobbigt asså heheh min kondis vill ni inte veta.

men jag ska inte äta så sjukt mycket gott men nu kommer ni få se att man klarar sig utan krossade löss. usch


SAKER NI INTE VISSTE OM MIG

 * Jag har ALDRIG sett en twilight film höhö?

* jag är livrädd för spindlar och typ skriker när jag ser en.

* jag hatar när folk klänger på mig.

* jag älskar verkligen elsas värld hehe

* jag är typ kär

* När jag rider söker jag ALLTID lugnet hos hästen och hatar att stressa.

* jag älskar att gå på stan och bara kolla på saker.

*jag har tagit min näs piercing själv DONT DO IT det gjorde sjukt ont spec med en nål ..

* jag saknar verkligen tiden med linnea & cattis

smsa mig för nu blire film ;9

Av celine oldstrand - 25 mars 2012 20:33

imorgon ska vi ju till trillevallen o så men nu ska jag duscha o jag har tränat med diana hehe.

men jag bloggar ikväll innan jag lägger mig och så men glöm inte att rösta så blir jag glad

jag beställer dom i morgon o så ;)

RÖSTA NUU !!

Av celine oldstrand - 25 mars 2012 16:10

hello!

red runt åflo idag och så .

kändes som bra galloper och sånt men hon var väldigt spänd men det är något jag får träna på.

sen så var hon väldigt tittig och hoppig och gick sådär på tygeln.

snart kommer mitt martingal kan verkligen inte vänta kommer bli sjuuuuukt skönt att inte bli nockad.

ENDAST FÖR 169:-

så man lägger ju till en liten flörtgubbe där + att det var riktigt fint hehe !

nu äre det saker jag VERKLIGEN behöver

* RIDSTÖVLAR TIPS ?

* BAK SKYDD TIPS ?

*FRAM SKYDD TIPS ? tänkte lite på verdus skydd men jag vet inte.

*RIDBYXOR hittat men ska beställa ikväll , men jag måste fortfarande tips på VILKA ?

* SADEEEEEEEL ! TIPS ?

men men nu ska jag svara på en kommentar hära.

 

fanta kan vara svår att styra ?

har du provat mer en vad jag har hört men men ;);)

isf kan du ju skriva det till mig skulle vara roligt att veta .

jooo jag behöver ett martingal för jag har blivit nockad på hakan riktigt hårt och är blå / svart heheh,

men jag känner att det skulle underlätta ridningen så jag gör ett FÖRSÖK ..

 

imorgon så får hon en förtjänt VILA heheh.

så här ser veckan ut + att ni som läser min blogg hära så har jag en sak jag ska säga o det är

jag ska börja fotboll iiiiiigen för alla vill det + att jag saknar mina goa vänner !

men vi får ju se hur länge det här håller + att nu är det så här att jag har också en häst jag ska ta hand om så blir bara träning 1 gång i veckan för mej och sen får vi se heh.

älskar er.

nu ska jag göra ett vecko schema för mig och hästen

 

jag:

måndag : skidor i trillevallen me skolan.

tisdag : skola rida plugga.

onsdag: rida

torsdag: plugga

fredag: rida

lördag: åre en liten sak heh skriver mer sen.

söndag: p&j men vet inte om fantis ska me ;!

 

fanta

måndag : stå eller kanske ut och skritta

tisdag: ridas till bygdegården rida igenom henne i dressyr.

onsdag:gallop intervaller vid ka.

torsdag vila tror jag..

fredag: ridas ut och gallopera mycket för att det är 2 år sedan jag tog min första gallop heheh.

lördag: ska ridas men eftersom jag ska till åre så får vi se hur vi gör där.

söndag : eventuellt p&j  tror jag startar 60 eller 70 om linnea skulle rida så blire nog 50 för mej o 70 för henne men vi får se.

 

 

hade gött bloggar mera sen är sjukt trött heheh.

 

   

VILKA TYCKER DU BLÄDDRA NER OCH LÄS MER !

//celineoldstrands

Ovido - Quiz & Flashcards