celineoldstrands

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av celine oldstrand - 12 mars 2012 17:25

hejsan bloggen..

 

nu sitter jag här med diana & vi har precis käkat och så , tänkte lägga mig och sticka en stund , kanske något att sälja ?

ni kan ju slänga i väg ett mail på facebook elr kommentera här ;P

men som sakt ikväll äre det ju något smink party heretonight.

men iaf jag har pluggat riktigt bra nu och så.

sen så ska jag ta lite bilder om jag får och så , en farmor hade typ bakat så jag kanske lägger upp bilder på dom och så men jag kan inte lova någe ;)

men jo det kan jag :)

för min del är det nobody scheex men usch vad äckligt o fettigt igentligen .

eller jooooooooo jag o diana delar på en kaka mohaha men ni får lite bilder på oss o så.

men hade gött för det har jag.

idag var det ingen bra dag för jag tänkte typ på vincent men hemma nu och jag hanterar mina känslor bra hemma ahmen ni fattar.

men älskar o saknar honoom <3

  vettaaan <3 <3 <3

Presentation


ni kan även följa mej och mina 2 vänner på www.offerdalsryttarna.bloggplatsen.se :D
kommentera& fråga :D

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards