celineoldstrands

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av celine oldstrand - 3 oktober 2012 21:21

Fick en kommentar av malin så otroligt skönt att få höra !! :*


men hur kan man vara så feg att skriva att man är anonym....


Och så rider inte céline jämt på pelham då jag vet att hon rider på 3delat och ibland bettlöst bror ju också helt på hur fanta är mm.. Och så finns de dom som får rida med pelhem på dressyrtävling och så om man ska vara riktigt rätt med bett så på dressyr i lite högre klasser så ska man ha starka bett och speciellt i dom högsta klasserna......



Så du céline du är jätte duktig på att rida och du är duktigare än dom flesta som jag vet som är lika gammal som dig och de är ju för du har fått lärt dig på dom bästa hästarna och på bästa Fanta.... du har gjort så stora framsteg i din ridning och gör de hela tiden och du har jobbat jätte mycket med fanta och de vet ju jag som har varit med från första dagen... och så tvingar man inte ner en häst ner i form med detta bett och så vet jag att fanta gillar detta bett för annars hade hon sakt ifrån då hon är en sån ponny som är ärlig....



DU ÄR BÄST PÅ ATT RIDA FANTA OCH VET BÄST FÖR HENNE <3<3<3<3<3




tacccck !! :)

sen kan ni även läsa ett inlägg som hon skrev till mig på hennesblogg !


Jag läser min underbaraste "systers" blogg och där är de en som skriver kommentarer anonym och är så ireterad och man blir så arg på henne...
 
Céline är den bästa ryttaren på Fanta och dom passar så himla bra tillsammans och gud vad céline har kämpat med denna ponny och jag har ju varit med från första början och från början var de mycket träning med att lyfta bakhovar utan att hon skulle sparka och sen var de mycket träning på att hon......
 
resten får ni läsa där !
 
 
tack ännu en gång !! :D
 
+ frågorna kommer upp i text för min mobil ville inte det jag ville..
 
Av celine oldstrand - 3 oktober 2012 14:21

KOM IGEN NU LOVER´S DEN AVSLUTAS IKVÄLL RUNT 9

FRÅGA FRÅGA FRÅGA INGET ÄR DUMT !!!!!!


 

Av celine oldstrand - 3 oktober 2012 11:55

hejhej sitter just nu på skolan och jag börjar om 4 minuter de här blir ett snabbt inlägg och så ,

jag har även fått en kommentar av ********** IGEN  och om hon inte slutar tar jag upp de med mamma och om ni inte visste de så jobbar min mamma hos polisen sooo fuck u....

men iaf men iaf nu ska jag faktiskt gå på lektion och jag bloggar när jag kommer hem puss och kram..

MEN NU ÄR JAG IRRETERAD OCH JAG BLIR FAN ARG JAG MED..


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ni kan även följa mej och mina 2 vänner på www.offerdalsryttarna.bloggplatsen.se :D
kommentera& fråga :D

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards