celineoldstrands

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av celine oldstrand - 24 juni 2012 13:43

  • jag är less på vissa av dom jag är med riktiga copicats .
  • min morfar sköt sej själv med en älgstudsare genom munnen .
  • min mormor dog i cancer för hon fick för mycket medecin.
  • jag går hos en kurator pga min mormor morfar o så klart vincent <3
  • jag längtar till 7an så sjukt mycket för att träffa mina andra vänner .
  • min familj har inte varit särskilt bra , men nu är den bra pga min syster va som hon var ,
  • jag vill inte bo här i ösd jag vill flytta tillbaka till stockholm där jag har mina kusiner & morbror andra vänner o shit.
  • jag älskar när ni kommenterar.

puss bloggen vi höres seeeeeeen;)

Av celine oldstrand - 24 juni 2012 00:08

hejsaaaaan

är det någon som sett alvin o gänget tre ?

på tanke att jag sitter brevid en som heter alvin han e typ 9 år ahah ;)

men jag ska webba med eric nú vi höres ;) <3

Ovido - Quiz & Flashcards